کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

فروشگاه کورش اسپرت محصولات تناسب اندام و لوازم ورزشی را ارائه می نماید که شامل تردمیل های خانگی و باشگاهی، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و ... و همچنین انواع ماساژور را بفروش می رساند شامل ماساژور پا، صندلی ماساژور، ماساژور گردن، روکش ماساژور و ...

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

الپتیکال یا اسکی فضایی یک وسیله ای مشابه دوچرخه ثابت می باشد که دارای دسته های بلند ثابت می باشد. الپتیکال دارای مدل های مختلف می باشد که ما امروز میخواهیم یکی از به روزترین و بهترین مدل این دستگاه را به شما معرفی کنیم .

یکی از قابلیت های دستگاه الپتیکال این است که دارای زین میباشد که این امکان را فراهم میکند تا به صورت نشسته به تمرین بپردازید. این قابلیت به شما کمک میکند تا با صرف انرژی کمتری تمرین کنید و از خستگی بیش از حد جلوگیری کنید.

الپتیکال مارشال MF CT-187 داری نقاط قوتی می باشد مانند عملکرد مگنتی مجهز به فلایویل ، دسته های متحرک و ثابت، زین حرفه ای که به کمک فنر مجهز است و در هر دوجهت عمودی و افقی قابل تنظیم است ، پدال های استاندارد و حرفه ای که از لغزش پا جلوگری میکند و پایه های قابل تنظیم که امکان استفاده از دستگاه را در سطوح شیب دار فراهم میکند تا دستگاه استوار و بدون تکان خوردن در اختیار فرد قرار گیرد.

فروشگاه کورش اسپرت ، ارائه کننده انواع دستگاه های ورزشی در کشور می باشد که دستگاه الپتیکال مارشال MF CT-187 را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com می توانید تصاویر و همچنین مشخصات فنی مربوط به الپتیکال مارشال MF CT-187 مشاهده نمایید. 

و یا با شماره 88814075-021 برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

داشتن یک تردمیل در آپارتمان در بیشتر مواقع دچار مشکل می باشد. بهتر است تردمیلی انتخاب نمایید و که دارای ضربه گیرهای حرفه ای و با کیفیت باشد. در اینجا می خواهیم شما رو با تردمیل چندکاره سایتک  XG-V1D یک تردمیل پرقدرت و با کیفیت آشنا نماییم.


نوع تردمیل چندکاره سایتک  XG-V1D  از نوع تردمیل خانگی میباشد و تولید کشور تایوان می باشد که دستگاه های تایوانی دوام فوق العاده ای دارند و قدرت آن نیز برای استفاده افراد تا 120 کیلوگرم کاملا کافی میباشد.

این تردمیل دارای کنسول دراز و نشست و ویبراتور می باشد که برای چربی سوزی و کاهش وزن بسیار مؤثر است. همچنین تردمیل چندکاره سایتک  XG-V1D دارای پورت ورودی AUX برای پخش موسیقی، پورت USB برای شارژ دیوایس های الکترونیکی، 8 گروه برنامه تمرینی، نمایش سرعت، مسافت،زمان، کالری و ضربان قلب و  حسگر ضربان قلب می باشد. 

شما می توانید تردمیل فوق را در سایت فروشگاه کورش اسپرت یکی از ارائه کنندگان معتبر این محصول در کشور به آدرس https://kouroshsport.com به همراه مشخصات فنی مشاهده نمایید و می توانید با شماره تلفن 88814075-021 جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مدل های مختلفی از ماساژور پا تولید شده است که نقش مراقبت از پا در آنها پررنگ تر می باشد و سلامت پاها در اولویت اول آنها قرار دارد. 

ماساژور پا شیائومی RP-3600X دارای کیسه های هوا می باشد که وقتی این کیسه های هوا شروع به ماساژ دادن می کنند فرد احساس میکند که ماساژ پاها توسط دست انسان صورت می گیرد و همین امر موجب می شود خستگی پاها از بین برود.

همچنین ماساژور پا شیائومی RP-3600X  دارای قابیلت گرمایش طبی و ویبراتور می باشد که موجب بهبود گردش خون، تسکین رگ های واریسی، بهبود سطح انرژی، کمک به تقویت خواب، درمان میگرن و سردرد و ... می شود. 

برای مشاهده جزئیات بیشتر و همچنین مشخصات فنی و تصاویر ماساژور پا شیائومی RP-3600X  می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم ورزشی در ایران به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید. 

همچنین می توانید با مشاوران فروشگاه کورش اسپرت با شماره 88814075-021 تماس حاصل نمایید.

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

با پیشرفت علم امروزه نوعی ماسازور تولید شده است که می توان آن را به عنوان بالشتک های ماساژور شناخت. شما می توانید این ماساژور را بر روی گردن خود قرار دهید و به عنوان ماساژور گردن و همچنین می توانید در ماشین نیز از آن استفاده نمایید.

ماساژور کتف و شانه بست رست MX-02AC را  برای تمام نقاط بدن استفاده می شود، پشت کمر، کتف یا سرشانه یا برای زیر ران پا نیز از آن استفاده می شود. 

یکی از قابلیت های ویژه ماساژور کتف و شانه بست رست MX-02AC میتوان به گوی های ماساژ موجود در ماساژور اشاره کرد که قابلیت ماساژ سه بعدی را دارند.

یکی از فروشگاه های معتبر عرضه کننده ماساژور گردن ، فروشگاه کورش اسپرت می باشد، شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88814075-021 می توانید با مشاوران فروشگاه کورش اسپرت تماس بگیرید. 

همچنین میتوانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com برای مشاهده تصاویر و مشخصات فنی ماساژور کتف و شانه بست رست MX-02ACمراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

دوچرخه ثابت یکی از وسیله های ورزشی است که راحت می توان از آن استفاده کرد. شما میتوانید در هر شبانه روز از این وسیله ورزشی استفاده نمایید. امروز میخواهیم به شما یک دوچرخه ثابت اسپینینگ معرفی کنیم که این دستگاه برای چربی سوزی، افزایش استقامت، عضله سازی و تمرینات حرفه ای میباشد.
تمرین با دوچرخه اسپینینگ  S300، دستگاه ضربان قلب را بالا برده در نتیجه سوخت و ساز افزایش پیدا می کند و چربی سوزی بیشتر میشود. این دستگاه برای کسانی که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام هستند بسیار مفید می باشد.

همچنین زیبایی ظاهری تنها ویژگی این دوچرخه نیست و میتوان نقاط قوت بسیاری برای آن در نظر گرفت. یکی از مزایای  دوچرخه اسپینینگ  S300 استراکچر قدرتمند دستگاه است که میتواند تا 200 کیلو گرم وزن کاربر را تحمل نماید.

فروشگاه کورش اسپرت یکی از بهترین فروشگاه های لوازم ورزشی در کشور می باشد که شما میتوانید با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت https://kouroshsport.com مشخصات فنی به همراه تصاویر دوچرخه اسپینینگ  S300 را مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

تاثیر اعصاب بر روی بیماری ها بر هیچ کسی پوشیده نیست. همه مردم نیاز دارند که بعد از گذراندن یک روز کاری پر مشغله، بتوانند جسم و روحشان را به آرامش برسانند. در اینجا ما میخواهیم به شما یک صندلی ماساژور خوب و با کیفیت را معرفی کنیم. صندلی ماساژور کراس یک ماساژور کم جا و مقرون به صرفه می باشد. 

صندلی ماساژور کراس مدل DLK-C002 قسمت های نشیمنگاه، ران، ساق و کف پا  را ماساژ می دهد. و شما میتوانید با ماساژ گرفتن آرامش این نقاط را برگردانید. همچنین این ماساژور به دلیل اشغال فضای کم می توانید آن را هر جایی که خواستید مخفی کنید.

صندلی ماساژور کراس مدل DLK-C002 دارای 3 برنامه ماساژ و 4 حالت اتوماتیک می باشد. 

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص این صندلی ماساژور به شورم فروشگاه کورش اسپرت یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم ورزشی در ایران به آدرس :تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام - کوچه سام - پلاک 17- طبقه همکف و یا میتوانید به سایت فروشگاه به آدرس https://kouroshsport.com/ مراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه