کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

فروشگاه کورش اسپرت محصولات تناسب اندام و لوازم ورزشی را ارائه می نماید که شامل تردمیل های خانگی و باشگاهی، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و ... و همچنین انواع ماساژور را بفروش می رساند شامل ماساژور پا، صندلی ماساژور، ماساژور گردن، روکش ماساژور و ...

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تردمیل آذیموس مدل az3050ca

تردمیل آذیموس AZ 3050CA یکی از بهترین نوع از تردمیل باشگاهی است. این تردمیل با موتور AC و قدرت بالای دارد . همچنین ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد. 

تردمیل آذیموسAZ 3050CA دارای عرض تسمه  150×58 سانتی متر می باشد و می تواند وزن های تا 180 کیلوگرم را تحمل کند. 

پنل کنترلی دستگاه تردمیل آذیموس AZ 3050CA اطلاعاتی مانند تعداد ضربان قلب، تعداد کالری، سرعت و شیب، مسافت طی شده، توده چربی و ... را به کاربر نمایش می دهد. بر روی این پنل 10 کلید مربوط به سرعت، شیب و برنامه های تردمیل تعبیه شده است. 

برنامه های تمرینی در تردمیل آذیموس AZ 3050CA شامل 36 برنامه اتوماتیک، 1 برنامه دستی، 3 برنامه انتخابی، 1 برنامه چربی سوزی می باشد و هر کدام از برنامه های پیش فرض تردمیل به کاربر کمک می کند تا بتواند ورزشی اصولی تر و حرفه ای تر داشته باشد. 

همچنین یکی دیگر از قابلیت های تردمیل آذیموس AZ 3050CA ضربه گیر های پیشرفته و حرفه ای که به آن تجهیز شده است می باشد و تردمیل آذیموس AZ 3050CA دارای استانداردهای ROSH,CE,ETV,CNAB,GS,TUV و همچنین اسپیکر می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشگاه کورش اسپرت با شماره 88814075-021 تماس حاصل نمایید و یا به سایت فروشگاه کورش اسپرت
به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید و اطلاعات فنی و قیمت این دستگاه را مشاهده نمایید. 

کورش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن   

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

قطعا وقتی می خواهید در منزل ورزش کنید اولین وسیله ای که برای خرید به فکر آن می افتید یک تردمیل خانگی است که ویژگی ها و قابلیت های زیاد و مفیدی داشته باشد. یکی از این گزینه های می تواند تردمیل آذیموس مدل AZ6080-1/4  باشد. در زیر به یک سری از ویژگی های این تردمیل خانگی اشاره می کنیم.

 

تردمیل آذیموس az608014/1

 

 

 

تردمیل آذیموس AZ 6080-1/4 در میان تردمیل ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی برای ورزش و کالری سوزی در منزل باشد. علاوه بر این ها یکی دیگر از ویژگی های تردمیل آذیموس AZ 6080-1/4 فضای کمتری اشغال می کند و قابلیت جمع شدن دارد. 

برنامه های تمرینی بر روی تردمیل آذیموس AZ 6080-1/4 شامل 12 برنامه پیش فرض، 1 برنامه دستی و 3 برنامه انتخابی و 1 برنامه چربی سوزی می باشد که شما می توانید هر کدام از این برنامه ها را خواستید انتخاب کنید و ورزش کنید. 

بر روی تردمیل آذیموس AZ 6080-1/4 پنل کنترلی و نمایشگر LCD وجود دارد که اطلاعاتی مانند زمان، سرعت، مسافت طی شده، کالری مصرفی، نمایشگر توده چربی، تعداد ضربان قلب نمایش می دهد. همچنین بر روی پنل کنترلی 12 کلید جهت انتخاب سریق سرعت و شیب تعبیه شده است که شیب دستگاه را می توانیم تا 15 درجه ارتفاع بدهیم. 

تردمیل آذیموس AZ 6080-1/4 مجهز به ضربه گیر، جک هیدرولیک، رسیور ضربان قلب، استانداردهای TUV,ROSH,CE,ETV,CNAB,GS می باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که تردمیل آذیموس AZ 6080-1/4 را از بقیه تردمیل ها متمایز می کند، وجود وسیله های مسگری (دیسک چرخان)، ویبراتور، دراز نشست بر روی دستگاه تردمیل می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید  به شوروم فروشگاه کورش اسپرت به آدرس تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام - نبش کوچه سام - پلاک 17 - طبقه همکف مراجعه نمایید و از نردیک این مدل تردمیل را مشاهده و حتی تست کنید. 

همچنین می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت https://kouroshsport.com مراجعه کنید و مشخصات فنی و قیمت این دستگاه ار مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن
   

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

 

 

تردمیل آذیموس az6090-43-1

 

 

یکی از مدل های تردمیل خانگی، تردمیل آذیموس مدل AZ6090-43 می باشد. این تردمیل ساخت کشور تایوان و از برند معروف آذیموس و موتور آن 2.5 اسب بخار نیرو و DC است. 

تردمیل آذیموس مدل AZ6090-43 دارای برنامه های پیش فرض، برنامه دستی، برنامه انتخابی و همچنین برنامه چربی سوزی می باشد که شما می توانید مطابق با ورزشی که میخواهید انجام دهید و هدفی که دارید یکی از این برنامه ها را انتخاب کنید. 

همچنین یکی دیگر از قابلیت های تردمیل آذیموس مدل AZ6090-43، ضربه گیر های قدرتمند و دیگر قابلیت های این تردمیل رسیور ضربان قلب، استانداردهای TUV,ROSH,CE,ETV,CNAB,GS که نشان از کیفیت بالای آن دارد و تحمل وزن 100 کیلوگرم می باشد. 

تردمیل آذیموس مدل AZ6090-43 دارای نمایشگر LCD می باشد که این نمایشگر قابلیت نمایش زمان، سرعت، مسافت طی شده، کالری مصرفی، نمایشگر توده چ
ربی، نمایش تعداد ضربان قلب را دارد. 

قبل از اینکه بخواهیم این وسیله ورزشی را بخریم باید اطلاعات کافی از آن و مدل های مختلف آن داشته باشیم. با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com، می توانید مدل های مختلف تردمیل های خانگی و تردمیل های باشگاهی را به همراه مشخصات فنی و قیمت آن ها مشاهده نمایید. 

کورش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن   

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

دوچرخه ثابت آذیموس 

امروز در نظر داریم به شما دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az 8518P را معرفی کنیم. این مدل دوچرخه ثابت ، از نوع خانگی و ایستاده است و عملکرد آن به صورت مگنتی می باشد. پایه های آن قابل تنظیم است و شما می توانید در هر فضایی که شیب دارد از این دوچرخه ثابت استفاده کنید. 

برنامه های تمرینی که بر روی دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8518P وجود دارد برنامه هایی است که بر اساس ضربان قلب و یا توان مصرفی گوناگون قابل انتخاب است و همچنین شما می توانید برنامه ای را به طور دلخواه بر روی این مدل دوچرخه ثابت تنظیم کنید.

حداقل وزن که می تواند بر روی این  دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8518P  کمتر از 121 کیلوگرم می باشد. بر روی پنل کنترلی مدل Az8518P  شما می توانید اطلاعاتی مانند زمان، تعداد کالری مصرفی، مسافت طی شده و همچنین ضربان قلب را مشاهده کنید. دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8518P دارای نمایشگر حالت ریکاوری نیز می باشد. 

از قابلیت های دیگر دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8518P می توان به وجود استند موبایل، ضربه گیر پیشرفته، اکسل و محور حرفه ای و همچنین دارا بودن استانداردهای ROHS، CE، ETV، CNAB، GSد، TUV اشاره کرد. 

کورش اسپرت نماینده رسمی برند های ورزشی ایرانی و خارجی برای شما خرید حضوری و اینترنتی این دوچرخه ثابت را برای شما فراهم نموده است کافیست برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر از طریق اینترنت به آدرس https://kouroshsport.com و یا بصورت حضوری به آدرس تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام - کوچه سام - پلاک 17 - طبقه همکف مراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن   

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

تردمیل آذیموس مدل 3030CA

یکی از حرفه ای ترین تردمیل های خانگی، مدل تردمیل آذیموس Azimuth AZ3030CA می باشد. این دستگاه مناسب استفاده در خانه است. کشور سازنده تردمیل، تایوان است و وزنی که می تواند تحمل کند 150 کیلوگرم می باشد. 

تردمیل آذیموس Azimuth AZ3030CA  دارای 10 کلید برای تغییر سرعت و شیب و همچنین نمایشگر LED و 36 برنامه اتوماتیک، 1 برنامه بصورت دستی و دلخواه و 3 برنامه انتخابی و نیز یک برنامه دیگر برای چربی سوزی بصورت پیش فرض بر روی دستگاه تعبیه شده است. همچنین این مدل تردمیل دارای ضربه گیر، نمایش تعداد ضربان قلب، سرعت، مسافت طی شده، توده چربی، اسپیکر می باشد. 

یکی دیگر از ویژگی های تردمیل آذیموس Azimuth AZ3030CA می توان به استانداردهاهی ROSH,CE,ETV,CNAB,GS,TUV، ضربه گیرهای پیشرفته، تنظیم سرعت و شیب به صورت برقی و ابعاد تسمه حرفه ای اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تردمیل مدل آذیموس می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید و مشخصات فنی و قیمت دستگاه را در این سایت مشاهده کنید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن   

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

اگر با لوازم ورزشی آشنایی داشته باشید حتما با برند آذیموس آشنایی دارید این برند یکی از برندهای بنام در زمینه ساخت لوازم ورزشی می باشد. امروز میخواهیم شما را با دوچرخه ثابت آذیموس مدل AZ 8518R آشنا کنیم که یکی از مدل های دوچرخه ثابت طبی به دلیل داشتن پشتی محسوب می شود.

دوچرخه ثابت آذیموس مدلAZ 8518R برای افرادی که کمردرد و یا مشکلات مفضلی دارند مناسب است همچنین ارتفاع و یا شیب صندلی و پشتی دوچرخه قابل تنظیم می شود. 

طراحی اکسل و بدنه در دوچرخه ثابت آذیموس مدل AZ 8518R با علم روز همراه بوده و محافظ مفاصل و عضلات فرد در تمرینات سنگین و طولانی مدت می باشد. 

همچنین پایه های دوچرخه ثابت آذیموس قابل تنظیم است که این امر مختص مکان هایی است که دارای شیب می باشند. 

دوچرخه ثابت آذیموس مدل AZ 8518R دارای نمایشگر LCD می باشد و اطلاعاتی مانند زمان، تعداد کالری مصرفی، مسافت طی شده و تعداد ضربان قلب را نمایش می دهد. همچنین بر روی دسته های دوچرخه ثابت کلیدهای کمکی سنجش صربان قلب نیز وجود دارند. 

از دیگر قابلیت های دوچرخه ثابت مدل AZ 8518R می توان به ضربه گیر، تحمل وزن تا 120 کیلوگرم، استاندارد های ROHS، CE، ETV، CNAB، GSد، TUV و استند موبایل اشاره کرد. 

شما می توانید در فروشگاه کورش اسپرت این دستگاه را با قیمت مناسب تهیه کنید. با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آذرس https://kouroshsport.com مشخصات فنی و قیمت دوچرخه ثابت را مشاهده کنید. 

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

یکی از ورزش هایی که ما می توانیم در منرل به آن بپردازیم پیاده روی است. ولی به دلیل فضای کوچک خانه های امروزی امکان پیاده روی مسافت های زیاد و یا زمان های طولانی امکان پذیر نمی باشد. شما می توانید با خرید یک تردمیل آذیموس Azimuth AZ3010CA در منزل زمان های طولانی تر و مسافت های طولانی تر را پیاده روی کنید. 

تردمیل آذیموس Azimuth AZ3010CA یکی از محبوب ترین نوع تردمیل خانگی است و ساخت کشور تایوان می باشد. این تردمیل می تواند وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند.

تردمیل آذیموس 10 کلید برای تغییر سرعت و شیب و همچنین نمایشگر LED و 36 برنامه اتوماتیک، 1 برنامه بصورت دستی و دلخواه و 3 برنامه انتخابی و نیز یک برنامه دیگر برای چربی سوزی بصورت پیش فرض بر روی دستگاه تعبیه شده است. همچنین این مدل تردمیل دارای ضربه گیر، نمایش تعداد ضربان قلب، سرعت، مسافت طی شده، توده چربی، اسپیکر می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تردمیل آذیموس Azimuth AZ3010CA می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید و مشخصات فنی و قیمت دستگاه را در این سایت مشاهده کنید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن   

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

داشتن یک دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8317 به شما کمک می کند تا بتوانید در کنار مشغله های زندگی خود، تحرک و فعالیت ورزشی نیز داشته باشید. 

دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8317 ، یک نوع دوچرخه ثابت خانگی ایستاده است و بصورت مگنتی نیز می باشد. 

تحمل وزن در دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8317  کمتر از 100 کیلوگرم می باشد. بر روی پنل کنترلی این دوچرخه ثابت  شما می توانید اطلاعاتی مانند زمان، تعداد کالری مصرفی، مسافت طی شده و همچنین ضربان قلب را مشاهده کنید. 

همچنین پایه های موجود در دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8317 قابل تنظیم است که در هر فضای شیب داری که قرار بگیرد با تنظیم پایه های آن ، شیب را خنثی می کند. 

از قابلیت های دیگر دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8317  می توان به وجود استند موبایل، ضربه گیر پیشرفته، اکسل و محور حرفه ای و همچنین دارا بودن استانداردهای ROHS، CE، ETV، CNAB، GSد، TUV اشاره کرد. 

فروشگاه کورش اسپرت دارای نمایندگی رسمی برندهای ورزشی ، این مدل دوچرخه ثابت را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه به آدرس https://kouroshsport.com و یابه صورت جضوری به آدرس تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام - کوچه سام - پلاک 17 - طبقه همکف ، از لوازم ورزشی دیدن نمایید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. 

 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن   

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

تردمیل آذیموس مدل AZ 3020CA یکی از انواع تردمیل خانگی است. ابعاد تسمه موجود در این مدل تردمیل کوچک بوده و فضای کمتری را اشغال می کند و همچنین این تردمیل قابلیت جمع شدن دارد که می توانید در هر فضایی که تمایل داشتید این تردمیل را قرار دهید. 

سازنده تردمیل آذیموس مدل AZ 3020CA، شرکت آذیموس می باشد که یکی از شرکت های بنام در زمینه ساخت لوازم ورزشی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و ... می باشد. 

نمایشگر تردمیل آذیموس مدل AZ 3020CA از نوع LCD می باشد که اطلاعات مربوط به زمان، مسافت طی شده ، توده چربی Bodyfat، تعداد ضربان قلب و تعداد کالری را نمایش می دهد. 

پنل کنترلی تردمیل آذیموس مدل AZ 3020CA دارای 12 کلید جهت انتخاب سرعت و شیب می باشد که میزان سرعت انتخابی تا 18 کیلومتر بر ساعت می باشد و در حال حرکت شیب آن به صورت اتومات تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد. 

از دیگر قابلیت های تردمیل آذیموس مدل AZ 3020CA ،داشتن 36 برنامه اتوماتیک و 1 برنامه دستی، 3 برنامه انتخابی و یک برنامه چربی سوزی ، ضربه گیر های پیشرفته، تحمل وزن تا 120 کیلوگرم، جک هیدرولیک جهت جمع شدن دستگاه و استانداردهای ROSH,CE,ETV,CNAB,GS,TU، اسپیکر و AUX می  باشد. 

در حال حاضر در کشور فروشگاه کورش اسپرت یکی از فروشگاه های عرضه کننده تردمیل آذیموس با قیمت مناسب می باشد. شما می توانید با کارشناسان این فروشگاه با شماره تماس 88814075-021 تماس بگیرید و یا به سایت فروشگاه به آذرس https://kouroshsport.com مراجعه کنید و این تردمیل را تهیه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن 

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

تردمیل های خانگی امروزه مورد استقبال زیادی از مردم قرار گرفته است. علت آن هم این است که تردمیل جزو وسیله های ورزشی است که شما می توانید در منزل از آن استفاده کنید و این وسیله تقریبا و به طور مختصر، قابلیت های مابقی وسیله های ورزشی را در خود جای داده است. 

مانند شما با داشتن یک  تردمیل می توانید هم به ورزش پیاده روی بپردازید و هم بدوید و اگر تردمیل خانگی شما از نوع پیشرفته تری باشد شما می توانید از مسگری دستگاه یا همان چرخونک، از دستگاه ویبره آن استفاده کنید که این دستگاه ها برای از بین بردن چربی های شکم، پهلو، و ران ها استفاده می شودو هم کش هایی که همراه دستگاه هستند، ورزش درازنشست را انجام دهید. 

پنل نمایشگر بر روی تردمیل خانگی وجود دارد که بر روی آن دکمه های مربوط به سرعت و شیب دستگاه و یا سرعت های پیش فرض، برنامه های پیش فرض تردمیل و همچنین گزینه هایی مانند تعداد ضربان قلب، تعداد کالری، عدد سرعت و شیب و زمان وجود دارد. 

در حال حاصر در فروشگاه کورش اسپرت ، مدل هایی از تردمیل های خانگی با قیمت مناسب تر و بصورت حراج عرضه می شود که شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه به آدرس www.kouroshsport.com مراجعه کنید و انواع تردمیل های خانگی را به همراه مشخصات فنی و قیمت آنها مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن 

  • کورش اسپرت فروشگاه