کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

فروشگاه کورش اسپرت محصولات تناسب اندام و لوازم ورزشی را ارائه می نماید که شامل تردمیل های خانگی و باشگاهی، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و ... و همچنین انواع ماساژور را بفروش می رساند شامل ماساژور پا، صندلی ماساژور، ماساژور گردن، روکش ماساژور و ...

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش فوق العاده فروشگاه کورش اسپرت

برند سایتک یک برند تایوانی است که تولید کننده لوازم ورزشی مانند تردمیل (تردمیل خانگی - تردمیل باشگاهی) ، دوچرخه ثابت (ایستاده - اسپینینگ، نشسته)، اسکی فضایی، الپتیکال می باشد. 

لوازم ورزشی سایتک Cytech  با کیفیت و با دوام هستند و به همین علت در میان ورزشکاران و کسانی که به ورزش علاقه دارند، معتبر می باشد. برند سایتک Cytech یکی از برندهای ورزشی در دنیاست که برای سلامتی مشتریان و طرفداران خود ارزش بسیاری قائل است به همین جهت برای تولید محصولات خود از وسایل و تجهیزات با کیفیت استفاده می کند. 

یکی از نمایندگی های معتبر برند سایتک Cytech در کشور، فروشگاه کورش اسپرت می باشد که تمامی محصولات این برند را در سایت فروشگاه موجود به همراه مشخصات فنی و عکس های محصول موجود می باشد. 

آدرس سایت فروشگاه : https://kouroshsport.com

همچنین نمونه ای از محصولات برند سایتک Cytech در شوروم فروشگاه به آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام - نبش کوچه سام - پلاک 17 - طبقه همکف می باشد. 

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

یکی از کارهایی که حتما برای سلامتی خود انجام دهید ماساژ دادن پاهایتان است، زیرا سلامتی پاهایتان در عملکرد زندگی و انرژی شما موثر است. ماساژ پا را می توان برای از بین بردن درد تمام نقاط بدن استفاده کرد و برای بهبود درد مفید است، در ناحیه پاها مناطقی وجود دارد که به غدد، اندام، قسمت ها و سیستم های بدن مربوط می شود.

ماساژور-پا-دنو-مد-Denomed-KW878.jpg

 


ماساژور پا انجام این کار را برعهده گرفته است و کار شما را آسان نموده است. کافیست پاهایتان را درون ماساژور قرار دهید و آن را روشن کنید. خواهید دید که با ماساژ پاهایتان چه معجزه ای در بدنتان رخ می دهد. ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 با ترکیب ماساژ غلطکی و مالشی در نواحی مختلف کف پا و همچنین کیسه های هوا نواحی از جمله پاشنه پا، قوزک، نوک پنجه و قوس پا و کناره های پا را ماساژ میدهد.

در ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 سه حالت ماساژ تعبیه شده است که می توانید بر حسب نیاز یکی را انتخاب نمایید. همچنین ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 دارای ماساژ سه بعدی نیز می باشد. دیگر ویژگی های ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 می توان به تنظیم سرعت،
تعویض و شستشوی کاور دستگاه اشاره کرد. 

شما می توانید عکس های مربوط به ماساژور پا دنو مد Denomed KW878 را در سایت فروشگاه کورش اسپرت یکی از نمایندگی های معتبر این برند در کشور به آدرس https://kouroshsport.com مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

تردمیل خانگی خوب

اگر به دنبال یک تردمیل خانگی هستید باید چندین ویژگی را در نظر داشته باشید، اندازه تسمه تردمیل، قدرت موتور، قیمت، ضربه گیر ها ، شیب، پنل کنترلی آن و دسته های آن ، هر کدام به تنهایی می توانند جزو ویژگی های یک تردمیل خانگی خوب محسوب شوند.

اندازه تسمه یک تردمیل خانگی باید به گونه ای باشد که در هنگام راه رفتن بر روی تردمیل و یا حتی هنگام دویدن بر روی آن پاهایتان به کناره های تسمه برخورد نکند.

قدرت موتور تردمیل که بستگی به تحمل وزن آن تردمیل دارد، هر چه مقدار تحمل وزن بالاتر برود قدرت موتور دستگاه نیز بیشتر است.

قیمت دستگاه بر اساس کشور سازنده، برند سازنده و همچنین قابلیت های استفاده شده در آن تردمیل ارزیابی می شود.

در پست های بعدی به توضیحات در خصوص مابقی ویژگی های یک تردمیل خوب می پردازیم.

همچنین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تردمیل و همچنین مشاوره در این زمینه با همکاران ما در فروشگاه کورش اسپرت به شماره 88814075-021 تماس حاصل نمایید و یا به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com/ مراجعه نمایید.

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

دوچرخه-ثابت-پاورلند-Powerland-1801R.jpg

دوچرخه ثابت یا دوچرخه ورزشی وسیله ای است که به عنوان تجهیزات ورزشی برای دوچرخه سواری در فضای بسته استفاده می شود. دوچرخه ثابت شامل یک زین ، پدال ، و نوعی فرمان است. بیشتر دوچرخه های ثابت مکانیزمی را برای اعمال مقاومت در برابر رکاب ایجاد می کنند که شدت تمرین را افزایش می دهد. 
از دوچرخه ثابت برای ورزش ، تناسب اندام و کاهش وزن استفاده می شود. از مدت ها قبل از دوچرخه ثابت به دلیل ورزش ایمن و موثر برای فیزیوتراپی استفاده می شد و به دلیل وارد آوردن فشار کمتر به مفاصل یکی از وسیله های کارآمد در مراکز فیزیوتراپی بوده و همچنان می باشد. 
فروشگاه کورش اسپرت یکی از فروشگاه های عرضه کننده دوچرخه ثابت در کشور می باشد. مشاوران ما در فروشگاه پاسخگوی سوالات شما می باشند. شما می توانید با شماره 88814075-021 تماس حاصل نمایید و یا به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید.  

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

پس از یک روز طولانی کار ، هیچ چیز مانند بازگشت به خانه و نشستن بر روی یک صندلی ماساژور جذاب نیست که با ان بتوانید خستگی روزمره را از بین ببرید. در صندلی های ماساژور سبک های مختلف ماساژ وجود دارد که می توانید متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید و همچنین می توانید سرعت و قدرت را تنظیم کنید.

در بعضی از صندلی های ماساژور طراحی آن بسیار مهم می باشد. اینکه ظاهری زیبا ، کم حجم و همچنین زاویه شیب صندلی نیز مناسب و اصولی باشد. برندIrelax یک برند موفق در تولید صندلی ماساژور می باشد. این برند در یکی از مدل های خود به نام  iBody 202  یک سری قابلیت ها و امکاناتی تعبیه کرده است.

قابلیت های صندلی ماساژور ibody 202 می توان به ماساژدهی بصورت لرزشی، حرکتی دارای غلطک در قسمت نشیمنگاه، حرارت دهی به قسمت های مختلف بدن، کنترل پنل دکمه ای ، بلندگو، اتصال از طریق بلوتوث، برنامه های دستی و اتوماتیک، چرخش 90 درجه ای و ماساژ در حالت خوابیده و ... اشاره نمود.

برای مشاهده عکس ها و مشخصات فنی صندلی ماساژور ای ریلکس ibody 202، می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت نمایندگی برند irelax به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید.

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

ماساژ پاها بعد از یک پیاده روی طولانی و دویدن یک راه حل عالی در کاهش درد پا و از بین بردن خستگی پاها می باشد. به همین علت بعد از انجام فعالیت های این چنینی، استفاده از یک دستگاه ماساژور پا می تواند موثر و کارآمد باشد.

فواید استفاده ماساژور پا، این دستگاه می تواند به آرامش بخشیدن به کل بدن کمک کند و به شما کمک می کند خواب بهتری داشته باشید، همچنین ماساژ دادن کف پا  به گردش خون در بدن کمک می کند و استرس را از بین می برد.

در این پست می خواهم شما را با یک ماساژور پا حرفه ای از برند بادی کر bodycare آشنا کنم .

ماساژور پا مدل M008 بادی کر با کیفیت و ظاهری مناسب می باشد که می توان آن را یکی از بهترین مدل های این برند دانست.

ماساژور پا مدل M008 دارای 3 حالت ماساژ انتخابی می باشد که شما می توانید با هر کدام از حالت ها را که مدنظرتان است را انتخاب کنید. این ماساژور می تواند همزمان پاها ، مچ پا و ساق پا را ماساژ دهد.

همچنین ماساژور پا مدل M008 دارای سیستم قطع اتوماتیک می باشد که بعد از 15 دقیقه به صورت خودکار متوقف می شود.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران فروشگاه کورش اسپرت یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم ورزشی در کشور با شماره 88814075-021 تماس حاصل نمایید و یا به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com/ مراجعه نمایید.

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه