کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

فروشگاه کورش اسپرت محصولات تناسب اندام و لوازم ورزشی را ارائه می نماید که شامل تردمیل های خانگی و باشگاهی، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و ... و همچنین انواع ماساژور را بفروش می رساند شامل ماساژور پا، صندلی ماساژور، ماساژور گردن، روکش ماساژور و ...

  • ۰
  • ۰

صندلی ماساژور برای رفاه افراد و برای ماساژ تمام نواحی بدن ساخته شد که بخاطر سنگین بودن این صندلی های ماساژور و نیاز به صندلی ماساژور های کوچک تر و سبک تر، شرکتی بنام شرکت آی ریلکس I Relax تاسیس شد. این شرکت نیاز بسیاری از دوستداران این صندلی ماساژور را برطرف ساخت. 

شعار کاری شرکت آی ریلکس I Relax ، ارائه نوآورانه ترین و حرفه ای ترین محصولات سلامتی که برای استفاده در هر زمان است. و همچنین اهداف این شرکت در درجه اول رضایت مشتری، تندرستی، نوآوری و قابلیت اطمینان در مردم می باشد. 

در ایران شرکت آی ریلکس I Relax دارای نمایندگی های معتبر می باشد که یکی از وارد کنندگان و نمایندگان معتبر در کشور فروشگاه کورش اسپرت می باشد که محصولات این شرکت مانند صندلی ماساژور، ماساژور پا و انواع ماساژور ها را عرضه می نماید. 

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس  https://kouroshsport.com محصولات شرکت آی ریلکس I Relax را به همراه مشخصات فنی مشاهده نمایید. 

آدرس شوروم فروشگاه کورش اسپرت : نهران، میدان هفت تیر، ابتدای خیابان قائم مقام، نبش کوچه سام، پلاک 17 - طبقه همکف

تلفن : 02188814077 - 02188814076 - 02188814075

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی