کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

فروشگاه کورش اسپرت محصولات تناسب اندام و لوازم ورزشی را ارائه می نماید که شامل تردمیل های خانگی و باشگاهی، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و ... و همچنین انواع ماساژور را بفروش می رساند شامل ماساژور پا، صندلی ماساژور، ماساژور گردن، روکش ماساژور و ...

۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این روزها با توجه به وجود داشتن ویروس کرونا و تعطیل بودن باشگاه ها ، همه به دنبال راه حل هایی برای انجام ورزش در منزل می باشند و به دنبال یک تردمیل کم جا و با کارایی بالا و مقرون به صرفه می باشند. 

فروشگاه کورش اسپرت به شما تردمیل تاشو مینی مجیک را پیشنهاد می کند. این تردمیل به جای تا شدن تسمه به سمت بالا کنسول کنترل به سمت پایین حرکت کرده و میتوان آنرا در زیر تخت خواب جای داد.

تردمیل  تاشو مینی مجیک دارای قابلیت روغن کاری اتوماتیک و ضربه گیر AirShock Absarption و همچنین قابلیت این را دارد که کاربر میتواند درحین تمرین پاهای خودرا در طرفین تردمیل (ناحیه ضد لغزش) قرار داده و از طریق جابجا کردن جایگاه کشویی کناری تردمیل را در یکی از این سه حالت پیاده روی ، آهسته (ماراتون)، حالت دوندگی قرار دهد. 

شما میتوانید با مراجعه به شوروم فروشگاه کورش اسپرت به آدرس : تهران - میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، نیش کوچه سام، پلاک 17- طبقه همکف دستگاه را تست نمایید و از کارشناسان فروشگاه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و یا به سایت فروشگاه به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید و مشخصات فنی تردمیل تاشو مینی مجیک را به همراه عکس مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

زندگی امروزی انسان را مجبور به گذراندن ساعت های طولانی بر پشت سیستم های کامپیوتری و یا نگاه کردن های زیاد به موبایل و تبلت می کند . به همین علت بسیاری از افراد پس از اتمام ساعت کاری خود دچار گردن در و خستگی در این ناحیه می شوند. ما میخواهیم به شما ماساژور گردن و شانه کامفورت را پیشنهاد دهیم. این دستگا علاوه بر ماساژ قسمت گردن بخشی دیگر از بدن، شانه ها را نیز ماساژ  میدهد و در واقع شما می توانید با خرید این ماساژور گردن ، در واقع دو ماساژور دریافت کنید.

همچنین ماساژور گردن و شانه کامفورت قابل استفاده برای گردن، شانه، کمر، ران، ساق و کف پا می باشد و همچنین میتوانید در ماشین هم از آن استفاده نمایید. 

پارچه استفاده شده در ماساژور گردن و شانه Comfort در قسمت غلطک ها از نوع توری ضد تعریق میباشد و کل کاور آن قابلیت باز شدن، شستشو و نصب مجدد را دارا میباشد.

برای مشاهده مشخصات فنی و همچنین عکس های ماساژور گردن می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده این محصول، به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید. 

همچنین می توانید به صورت حضوری به شوروم فروشگاه کورش اسپرت به آدرس : تهران - میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، نیش کوچه سام، پلاک 17- طبقه همکف مراجعه نمایید. 

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

دوچرخه ثابت یک وسیله ورزشی ایده آل با قیمت مناسب است که شما میتوانید در هر جای منزل از آن استفاده کنید. امروزه طراحی بدنه دوچرخه ثابت نوین و به روز می باشد.

در این مطلب ما میخواهیم به شما یک از مدل های دوچرخه ثابت که دارای طراحی و کیفیت عالی است معرفی کنیم. دوچرخه ثابت آذیموس مدل B240 دارای جذابیت ظاهری فوق العاده است . همچنین دارای استانداردهای ROHS، CE، ETV، CNAB، GSد، TUV می باشد. 

قیمت مناسب دوچرخه ثابت آذیموس مدل B240 در مقایسه با محصولات مشابه و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش آن ویژگی دیگر آن به شمار می رود.

شما میتوانید برای مشاهده عکس ها و مشخصات فنی دوچرخه ثابت آذیموس مدل B240 به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید. 

فروشگاه کورش اسپرت، یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم ورزشی در کشور می باشد. آدرس شوروم فروشگاه : تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام - پلاک 17 - طبقه همکف

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

الپتیکال نام دیگر اسکی فضایی می باشد که این وسیله ورزشی در واقع مدل دیگری از دوچرخه ثابت می باشد. در این پست می خواهیم به شما دستگاه الپتیکال آذیموس مدل E240 را معرفی کنیم.

الپتیکال آذیموس مدل E240 به صورت مگنتی و دارای زین قابل تنظیم به صورت افقی و عمودی می باشد . همچنین دیگر ویژگی های این دستگاه این است که دسته های آن به صورت ثابت و هم به صورت متحرک است. 

دیگر قابلیت های الپتیکال آذیموس مدل E240 دارای حسگر ضربان قلب، مانیتور، سرعت، کالری مصرفی، تعداد پدال در دقیقه و ضربه گیر میباشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com که یکی از معتبرترین و مرجع ترین فروشگاه لوازم ورزشی در کشور می باشد، مراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

تردمیل شیائومی

بسیاری از منازل امروزه، کوچک و دارای محدودیت فضا می باشند و بیشتر مردم سعی میکنند تا از کوچکترین فضا، بیشترین بهره را ببرند. وقتی می خواهیم یک تردمیل خرید کنیم، به فکر این می افتیم که آن را کجا قرار بدهیم تا کمترین فضا را اشغال نماید. 

فروشگاه کورش اسپرت ، عرضه کننده انواع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی در کشور می باشد ، به تازگی یک نوعی از تردمیل عرضه می کند که با ارائه همان کار تردمیل به شما فضای کمتری اشغال می کند. 

تردمیل شیائومی در واقع یک مینی تردمیل می باشد که شما می توانید در هر کجای منزل که دوست داشتید از آن استفاده کنید و پس از اتمام کار آن را به جای دیگری منتقل نمایید. 

تردمیل شیائومی با برق کار می کند و دارای تسمه و یک قاب می باشد که سرعت آن را می توانید با ریموت کنترل کنید. حداکثر وزنی که می تواند تحمل کند 90 کیلوگرم می باشد و دارای ضربه گیر نیز می باشد. 

برای مشاهده عکس های تردمیل شیائومی و مشخصات فنی آن می توانید به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید و اطلاعات کامل تری این تردمیل به دست آورید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

تردمیل سایتک

با توجه به شرایط کنونی و وجود ویروس کرونا، اکثر مردم به فکر داشتن یک تردمیل در منزل برای مواقعی که میخواهند ورزش کنند، می باشند. به علت تعطیلی باشگاه ها و یا نداشتن وقت برای رفتن به باشگاه، یک تردمیل خانگی خوب و با کیفیت فکر مناسبی می باشد. 

اما خرید یک تردمیل خوب، مستلزم پرداخت مبلغی زیاد می باشد و ممکن است بعضی از مردم به فکر خرید تردمیل دست دوم بیفتند ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از یک فروشگاه معتبر لوازم ورزشی تردمیل خانگی را خریداری کنید که بر روی تخفیف خورده باشد. 

فروشگاه کورش اسپرت، یکی از معتبرترین و منصف ترین فروشگاه های لوازم ورزشی در کشور است. همچنین در بیشتر اوقات قیمت های تردمیل های خود را تخفیف می گذارد تا تمامی قشرهای جامعه بتوانند در منزل از یک تردمیل مناسب و با کیفیت استفاده کنند. 

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کورش اسپرت به آدرس https://kouroshsport.com مراجعه نمایید و تردمیل هایی که دارای تخفیف هستند را با قیمت قبل و بعد آن مشاهده نمایید. 

همچنین می توانید به صورت حضوری به شوروم فروشگاه کورش اسپرت به آدرس : تهران - میدان هفت تیر- خیابان قائم مقام - نبش کوچه سام - پلاک 17 - طبقه همکف مراجعه نمایید. 

  • کورش اسپرت فروشگاه
  • ۰
  • ۰

ارسال رایگان

می دونستید اگه از فروشگاه کورش اسپرت وسیله ورزشی مورد نظرتون رو خرید کنید، این فروشگاه به صورت رایگان براتون ارسال میکنه.

فروشگاه کورش اسپرت یکی از معتبرترین و همچنین بهترین فروشگاه توزیع لوازم ورزشی در کشور است و در واقع نمایندگی بهترین برندهای دستگاه های ورزشی و ماساژور ها را در کشور دارد. 

فروشگاه کورش اسپرت ، دارای انواع تردمیل، دوچرخه ثابت، صندلی ماساژور، ماساژور پا، ماساژور گردن، اسکی فضایی یا الپتیکال و ... می باشد. 

این فروشگاه به شما امکان مشاهده و حتی تست دستگاه را در شوروم خود می دهد و سپس برای شما به صورت رایگان آن را ارسال می کند. 


آدرس شوروم فروشگاه کورش اسپرت : تهران - میدان هفت تیر  خیابان قائم مقام - نبش کوچه سام- پلاک 17 - طبقه همکف 

تلفن : 02188814075

آدرس سایت فروشگاه : https://kouroshsport.com

  • کورش اسپرت فروشگاه