کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

انواع ماساژور و تردمیل دوچرخه ثابت اسکی فضایی

کورش اسپرت

فروشگاه کورش اسپرت محصولات تناسب اندام و لوازم ورزشی را ارائه می نماید که شامل تردمیل های خانگی و باشگاهی، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و ... و همچنین انواع ماساژور را بفروش می رساند شامل ماساژور پا، صندلی ماساژور، ماساژور گردن، روکش ماساژور و ...

  • ۰
  • ۰

امروزه کشور چین یکی از سازندگان معتبر در لوازم ورزشی می باشد. یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم ورزشی در چین به نام جی ایکس می باشد که انواع تردمیل از جمله تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی را تولید می کند. کیفیت محصولات شرکت جی ایکس بسیار بالا بوده و در ساخت محصولات شرکت از مواد و متریال مصرفی با کیفیت استفاده می شود. 

یکی دیگر از ویژگی های این برند می توان موتورهای قدرتمند به کار برده شده در محصولات جی ایکس GX می باشد که دارای تحمل نیروی بالا و ضربه گیرهای درجه یک در تک تک محصولات آن مخصوصا تردمیل می باشد.
محصولات برند جی ایکس ، در دسته محصولاتی هستند که شما می توانید برای داشتن یک تمرین اصولی، حرفه ای و ههمچنین لذت بخش از آنها استفاده کنید. 

فروشگاه کورش اسپرت یکی از قدیمی ترین وارد کننده های این برند در کشور می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه به آدرس https://kouroshsport.com محصولات برند جی ایکس به همراه مشخصات فنی مشاهده نمایید.

شماره تماس فروشگاه کورش اسپرت : 88814075-021

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی